Igår..

.. glömde jag skriva ett inlägg. Sorry. Jag fick besök och sen var det bortglömt.

Men i alla fall. På förmiddagen bar jag ut grejer och sen kom Fredrik med barnen och då skulle det eldas igen.



 Fredrik skruvade ner proppskåpet som satt inne i snicken och satte upp det utanför i ladan igen så att jag kan riva den sista lilla väggen.



Och så hittade jag en fin dörr till. Som jag antar hör till den andra fina dörren jag hittade, så de kommer sättas in som entrédörrar sen - är tanken. (De står på olika höjd, de är lika höga i verkligheten)



Efter att lilla familjen åkt hem högg jag ved, klabbarna som fanns var lite för stora så det var bara att klyva på.

På kvällen kom en smideskollega som jag aldrig träffat. Jag hade en brännare här som jag tagit med från Granbergsdal som var till honom och han ville gärna se hur jag bodde. Vi smuttade lite vin, åt god ost och hade mycket intressant att prata om!

Kommentera här: