Kärlek

Förmiddagen spenderade jag på min fina gård. Pysslade om hammarna och pratade lite med dem, kikade på stora ässjan. Ah, vet inte hur jag ska göra med den riktigt.. En hel del jobb och den är verkligen svinstor.

Abno och jag



Ässjan behöver kärlek



Sen vankades det jobb. På vägen hem höll jag på att köra på en grävling. Det var så äckligt nära, men han vände precis i sista sekund. Fy fasen vad obehagligt.

Imorgon måste jag ta tag i städningen här hemma. Blir alldeles lam på den fronten när jag jobbar helg, vet inte varför. Och så kommer en klasskompis från smidesutbildningen och sover över. Han ska kolla på hus här i krokarna.

Kommentarer:

1 Roger Lund:

skriven

Kan du inte flytta på dej, du skymmer ju Jupitern :-)

2 Anonym:

skriven

like the face !!! Getting ready for a paint job ?

( for the springhammer :-)

3 Mia:

skriven

Why, do you think it needs paint?? ;-)

Kommentera här: