Tråk






Så här blev det med väggen. Tack vare Hulken Håkan som gjorde nästan allt jobb själv. Jo, det är sant.

Lite ved blev det idag på förmiddagen också. Lite.

Och en tur in till stan bland annat. Köpte bara typiskt tråkiga saker, spolarvätska, lampolja, reflexkoppel och sånt. Som man måste ha, men som är skittråkigt att köpa. Fast jag köpte förstås en tröja på rea också.

Jo! Jag köpte filmen The Omen.. Jag har inte sett den (vilket är smått otroligt efter som jag älskar skräckisar). Så, nu behöver jag någon att se den med. Brukar ju kunna se skräckisar själv, men då har jag suttit i en lägenhet och inte ensam i ett hus i skogen..

På gården är det numera isbana eftersom det regnat en del. Så ut går man med livet som insats. Skulle köpt tösalt när jag ändå höll på med tråkiga inköp...

Var förbi en sväng i byastugan där de just hade ätit grötmiddag. Varmt och mysigt och fullt med goa grannar i alla åldrar. Älskar detta ställe!

Kommentera här: