Helnöjd

Riktigt riktigt trött och väldigt väldigt nöjd. Helgjulborden är slut för i år och det har gått jättebra. Ett sletet gäng som jobbade på hotellet idag, men ack så grymma! Jag är så stolt att få jobba med Sveriges (tycker då jag) bästa personal. Tack allihopa!

Ragge sågs idag efter av Håkan och hans dotter vilket kändes väldigt tryggt och bra. Jo, jag låter inte vem som helst passa min lilla gogubbe ska ni veta. Men det hade såklart gått jättebra och när jag kom för att hämta honom blev jag dessutom bjuden på middag och tårta till efterätt! OCH - jag fick med mig en matlåda hem. Jag har blivit väldigt bortskämd sen jag flyttade till Braxsele kan jag villigt erkänna.

Imorgon jobbar jag frukost och lunch och sen blir det faktiskt julbord på kvällen!

Hörs imorgon kära vänner, nu ska jag lägga mig. Åh så gött, jag har längtat sen jag klev upp i morse!

Kommentera här: